علائم اولیه نفریت مزمن و نحوه درمان آن
نوشته شده توسط : Andy

علائم اولیه نفریت مزمن و نحوه درمان آن

علائم اولیه نفریت مزمن معمولا بسیار کم است. درجه پروتئینوری، هماچوری، ادم و فشار خون بالا بسیار سنگین نیستند. کاهش عملکرد کلیه در تمام جنبه ها دردناک و خارش نیست. این پنهان شدن قوی است و جلب توجه بیماران دشوار است. علائم اولیه گلومرولونفریت مزمن؟ علائم اولیه گلومرولونفریت مزمن؟

اولین تغییر در نفریت مزمن ادرار است. حباب در ادرار، عمدتا کوچکتر است، و با هم مرتبط می شوند. آنها پس از یک دوره طولانی مدت ناپدید می شوند، که نشان می دهد پروتئین در ادرار وجود دارد. البته دقت این علامت کم است. اگر دانش پزشکی خاصی ندارید، اغلب آن را نادیده می گیرید. ساده ترین راه این است که برای آزمون معمول ادرار برای از بین بردن پروتئینوری کلیوی به بیمارستان بروید.

هماتوری شایع ترین علامت بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت مزمن است. البته، بسیاری از علل هماچوری وجود دارد، و نفریت تنها یکی از آنهاست. هماتوریا به هماچوری ناخوشایند و هماچوری میکروسکوپی تقسیم می شود. هماچوری نادر هماچوری است که برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. رنگ ادرار نمونه خون آب شستشو، کبود و قرمز است. برخی از ادرار کودکان حاوی رشته های خون یا لخته های خون است. در حالی که هماچوری میکروسکوپی تنها زمانی می تواند در زیر میکروسکوپ مشاهده شود. تعداد گلبول های قرمز بیشتر از یک در هر بزرگنمایی بزرگ است.

دلیل اصلی عود پلک در مرحله اولیه نفریت مزمن این است که آب و سدیم را در بدن بیمار افزایش می دهد. آب بیش از حد در بافت شل در بدن تجمع می یابد، در حالی که پلک بخشی با بافت شل است. ادم پلک ها با افزایش مشخص صبح و کاهش فعالیت مشخص می شود.

علائم دیگر ممکن است نفریت، مانند خستگی، درد کمر، بی اشتهایی و غیره باشد.

سپس با توجه به علائم نفریت مزمن، می توانیم وضعیت بیمار را بدانیم و درمان مناسب برای آنها را پیدا کنیم. اگر چه داروهای غربی برای رفع هماچوری، پروتئینوری، درد کمر، بی اشتهایی و غیره موثر هستند اما پس از متوقف کردن دارو، علائم ظاهر می شوند، ما باید یکی دیگر از درمان های طبیعی را در بیمارستان چینی پکن Tongshantang در نظر بگیریم، آن را توسط کلیه بررسی شده است متخصصان برای سال ها بسیاری از مزایای استفاده از درمان ویژه طبیعی هیچ عارضه جانبی ندارد و می تواند نفریت مزمن را از ریشه درمان کند، اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر درباره درمان طبی را بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: